Algemene voorwaarden.
Artikel 1 – website
1.1. Lydia Beauty is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en draagt haar wettelijke bijdrage af aan de Belastingdienst. Onze KvK nummer is 51609754. Tevens vindt u onze contactgegevens op de pagina contact.
1.2. Lydia Beauty is voorzien van een SLL-Certificaat. Dat betekent dat we aan alle wettelijke eisen voldoen met betrekking tot de beveiliging van uw persoonsgegevens en betaalgegevens. Wij streven naar een voortdurende verbetering van de beveiliging van uw gegevens.
1.3. Lydia Beauty verstrekt uw persoonsgegevens nooit aan derden. Indien wij uw persoonsgegevens aan derden verstrekken, zullen wij altijd vooraf toestemming aan u vragen.
1.4. Sinds 5 juni 2012 is onze website www.lydiabeauty.nl verplicht om vooraf toestemming aan u te vragen betreffende cookies. U leest hier meer over in onze Privacy Policy.
1.5. Wij streven ernaar om u te allen tijde van een uitstekende service te voorzien. Wanneer u vragen heeft staan onze medewerkers u graag te woord.
Artikel 2 – annuleringen
2.1. Wij zijn blij u als klant altijd snel te kunnen helpen aan een afspraak. Online, telefonisch of u stapt gewoon even binnen.
Er kan natuurlijk altijd wat tussen komen of u bent sneller geholpen bij een andere salon waardoor u niet meer op uw afspraak kon komen.
Daarom zijn wij genoodzaakt het volgende van u te vragen:
U belt (0514 56 52 52) of klik hier voor email. Dit doet u minimaal 2 uren van te voren.
Gebeurd dit niet dan brengen wij 50% van uw gemaakte afspraak in rekening. Deze ontvangt u op uw mailadres.
Wij hopen dat u hier begrip voor heeft. Wij hadden iemand anders aan kunnen nemen op uw plek.
Ivm het aansluitend houden van onze planning/agenda behouden wij het recht op een uitloop van maximaal 10 minuten. Dit is altijd terug te vinden in uw reservering.
Artikel 3 – overeenkomst
3.1. De overeenkomst tussen Lydia Beauty en klant is definitief wanneer de klant heeft aangegeven akkoord te zijn gegaan met de algemene voorwaarden.
3.2. De overeenkomst is elektronisch tot stand gekomen, door middel van het invullen van de benodigde velden en het akkoord gaan met de algemene voorwaarden.
3.3. U bent als klant verplicht uw betalingsverplichting na te komen. Indien u niet binnen de gestelde termijn betaalt, ontvangt u van ons een herinnering. Heeft u na 14 dagen nog steeds niet betaald, dan worden er kosten in rekening gebracht. Mocht u na verschillende aanmaningen de verschuldigde vordering nog steeds niet voldaan hebben, dan zullen wij de incasso uit handen geven aan een incassobureau.
3.4. Nadat u tot aankoop bent over gegaan, ontvangt u van ons een schriftelijke bevestiging per email .
Artikel 4 – Klachten en garantie
4.1. Klachten worden doorgaans binnen 14 dagen door ons afgehandeld. De afhandeling van een klacht gebeurt altijd schriftelijk. Wij willen u te allen tijde van een uitstekende service voorzien.
Artikel 5 – Covid-19
5.1. De huidige regels van het RIVM worden gehanteerd. Heeft u klachten die op covid – 19 kunnen duiden of heeft u een gezinslid met corona dan mag u niet bij ons in de kapsalon komen en wordt geacht dit te melden 2 uur van tevoren zodat de afspraak kosteloos kan worden geannuleerd.